thubmnail
thubmnail
thubmnail
thubmnail
€80,-
✔ Geleverd in 20-24 werkdagen
Beschrijving

Het kleine masker van de Yamaha Tenere 700 / T7 is onvoldoende winddicht, waardoor de schouders de dupe worden van de wind. Helaas kan het probleem niet permanent worden opgelost omdat het stuur niet effectief is. We hebben nagedacht over hoe we kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem.
Op basis van de Yamaha Tenere 700/T7 hebben we een aantal remedies ontwikkeld, maar de turbulenties achter de kuip werden alleen maar erger. De twee FAIRING EXTENDER die u ziet, zijn de enige methode om lucht uit de schouder te verwijderen. Bij de tests die we uitvoerden, rustte de lucht gewoon op mijn schouder; Ik heb geen beweging en geen wervelingen achter de kuip ervaren (ik ben 1.90 lang).
Het probleem is niet langer zo ernstig, en rijden met snelheden die aanzienlijk hoger zijn dan de aangegeven snelheidslimieten van de snelwegen, veroorzaakt geen ongemak en maakt het mogelijk om snel veel terrein af te leggen. Dus voor de kuip hebben we twee uitbreidingen gemaakt. ABS-kunststof, dat zowel van binnen als van buiten zwart is, is de substantie. Het bevat een extra acrylcoating die het in elke toepassing duurzamer en glanzender maakt. Het maakt niet uit hoeveel blootstelling aan de zon het ontvangt, het heeft UV-stralingsbescherming om hetzelfde te blijven. Alles wat u nodig hebt om het te installeren, is inbegrepen in het pakket en u kunt het snel en gemakkelijk zelf doen met alleen de meest elementaire hulpmiddelen.
Nu is uw Yamaha Tenere 700 / T7 nog agressiever met een betere bescherming tegen de wind voor vele en ontspannende kilometers.

 

Lees meer
Reviews
0 sterren op basis van 0 beoordelingen
5 Stars
4 Stars
3 Stars
2 Stars
1 Star
Je beoordeling toevoegen
C.racer Kuipverlenger | Yamaha Ténéré 700 / T7
C.racer
Kuipverlenger | Yamaha Ténéré 700 / T7
Notify me when is back in stock
Laat je e-mailadres achter en we sturen je een mailtje wanneer dit product weer op voorraad is.
Je beoordeling toevoegen